26.10.10

ESTAMOS DE NORABOA!!! O PROXECTOTERRA ACADA O PREMIO NACIONAL DE URBANISMO.

NORABOA AO  CORDINADOR DO PROXECTO XOSÉ MANUEL ROSALES NOVES E A TODAS AS PERSOAS RELACIONADAS CO PROXECTO POLO PREMIO E TAMÉN POLO  TRABALLO E ESFORZO EN QUE O COÑECEMENTO DO ENTORNO E  A ARQUITECTURA CHEGUE AO ALUMNADO TANTO DE SECUNDARIA COMA DE PRIMARIA. AXIÑA TAMÉN CHEGARÁ AOS DE INFANTIL.

PÁXINA WEB DO PROXECTOTERRA
O Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia (COAG) logrou, co "PROXECTOTERRA", o PREMIO NACIONAL DE URBANISMO que concede a Secretaría de Estado de Vivenda e Actuacións Urbanas do Ministerio de Fomento, informou a entidade nun comunicado.
Texto da web do Ministerio de Fomento:
Premio Nacional de Urbanismo
Por último, ha obtenido el Premio Nacional de Urbanismo el Proxecto Terra, un proyecto educativo puesto en marcha por el Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia en 2000 para acercar la arquitectura, el urbanismo y el desarrollo territorial gallegos a los más pequeños.

El proyecto consiste en desarrollar y poner a disposición de profesores y alumnos materiales didácticos sobre estas materias adaptados a los distintos niveles de la Enseñanza Obligatoria (Infantil, Primera y Secundaria). Este material en forma de libros de texto, cuadernos de ejercicios, audiovisuales y cómics se complementa con actividades: desde visitas guiadas a las capitales gallegas para conocer in situ lo aprendido en clase, hasta intercambios territoriales para que tomen conciencia del territorio construido en Galicia bajo distintas formas (parroquia, aldea, pueblo, ciudad y área metropolitana) y cómo ha sido su evolución en el tiempo.

En este caso, el jurado ha valorado que desde un colectivo profesional vinculado a la arquitectura y el urbanismo, se haga uso de la educación obligatoria como “un recurso imprescindible para el cambio hacia un modelo de desarrollo sostenible del territorio y de la arquitectura”.

En Proxecto Terra colaboran diferentes instituciones
SE QUEREDES COÑECER MÁIS DO PROXECTO PODEDES VISITAR A SÚA PÁXINA WEB E DESCARGAR OU PEDIR OS MATERIAIS PARA TRABALLAR NAS AULAS.

No hay comentarios: